Zmiany organizacyjne w urzędzie miasta
2012-01-02
Przypominamy o wprowadzonych zmianach, które obowiazują od dnia 1 stycznia 2012 roku w Urzędzie Miasta Racibórz:
- sprawy realizowane przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej będą załatwiane w Starostwie Powiatowym w Raciborzu przy pl. Okrzei 4, za wyjątkiem:
- spraw dotyczących numeracji porządkowej nieruchomości, które realizowane będą przez Wydział Dróg Miejskich Urzędu Miasta Racibórz (II piętro pok. Nr 204)
- spraw dotyczących rozgraniczania nieruchomości, które realizowane będą przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Racibórz (II piętro, pok. 220) - sprawy dotyczące dodatków mieszkaniowych oraz udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów (tj. stypendia szkolne i zasiłki szkolne) będą załatwiane w Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. Skłodowskiej-Curie 5 (I piętro)