Projekty i inwestycje unijne
  • Język migowy
  • BIP
Strona główna/Urząd/Aktualności/Wiadomości Urzędu Miasta/Zmiany organizacyjne w urzędzie miasta

Zmiany organizacyjne w urzędzie miasta

2012-01-02

Przypominamy o wprowadzonych zmianach, które obowiazują od dnia 1 stycznia 2012 roku w Urzędzie Miasta Racibórz:

  • sprawy realizowane przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej będą załatwiane w Starostwie Powiatowym w Raciborzu przy pl. Okrzei 4, za wyjątkiem:
    - spraw dotyczących numeracji porządkowej nieruchomości, które realizowane będą przez Wydział Dróg Miejskich Urzędu Miasta Racibórz (II piętro pok. Nr 204)
    - spraw dotyczących rozgraniczania nieruchomości, które realizowane będą przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Racibórz (II piętro, pok. 220)
  • sprawy dotyczące dodatków mieszkaniowych oraz udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów (tj. stypendia szkolne i zasiłki szkolne) będą załatwiane w Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. Skłodowskiej-Curie 5 (I piętro)

do góry