Projekty i inwestycje unijne
  • Język migowy
  • BIP
Strona główna/Urząd/Aktualności/Wiadomości Urzędu Miasta/Pomiar satysfakcji klienta urzędu

Pomiar satysfakcji klienta urzędu

2019-10-03
 
Liczymy na Państwa uwagi


Urząd Miasta Racibórz poddaje swoją pracę Państwa ocenie za pomocą „badania satysfakcji klientów”. Jest to klasyczne badanie społeczne w formie ankiety. Państwa uwagi na temat funkcjonowania urzędu są niezwykle cennym źródłem wiedzy, dzięki której magistrat będzie mógł lepiej funkcjonować.
 
Badanie jest prowadzone na dwa sposoby. Pierwszy sposób to papierowa ankieta. Kwestionariusz jest udostępniony w Biurze Obsługi Interesantów oraz w sekretariatach wydziałowych jednostek organizacyjnych urzędu. Ankieta będzie wystawiona do Państwa dyspozycji do końca października.

Jednocześnie pomiar satysfakcji klientów prowadzony jest przy użyciu elektronicznego arkusza zamieszczonego na stronie internetowej Urzędu w zakładce Urząd/Ankiety pomiaru satysfakcji klientów. Z tego narzędzia można korzystać przez cały rok.

Badanie jest całkowicie anonimowe. Zapraszamy wszystkich korzystających z usług Urzędu Miasta Racibórz do udziału w badaniu.

do góry