Pomiar satysfakcji klienta Urzędu - zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu
Truizmem jest stwierdzenie, że człowiek uczy się całe życie. Mniej oczywisty jest fakt, że temu samemu prawu podlegają również instytucje. Rzeczywistość społeczna jest z natury płynna. Dzisiaj, kiedy technika, środki komunikacji zmieniają się w ciągu miesiąca, prawo wydaje się być tym bardziej aktualne. Jest to szczególnie istotne w przypadku administracji samorządowej, która znajduje się najbliżej obywatela. To właśnie ten rodzaj administracji potrzebuje najszybciej reagować na zmiany. Najlepiej, najszybciej i najtrafniej potrzeby te definiują sami mieszkańcy.
Dlatego bardzo serdecznie zapraszamy do udziału w pomiarze satysfakcji klienta. Badanie to jest prowadzone na dwa sposoby. Pierwszy sposób, dzięki któremu można dać znać, w jaki sposób można udoskonalić pracę urzędu to papierowa ankieta. Ankieta jest udostępniona w Biurze Obsługi Interesantów oraz w sekretariatach wydziałowych jednostek organizacyjnych Urzędu. Ankieta będzie wystawiona do Waszej dyspozycji przez cały miesiąc październik.
Jednocześnie pomiar satysfakcji klientów prowadzony jest przy użyciu elektronicznego arkusza zamieszczonego na stronie internetowej Urzędu w zakładce Aktualności/Ankiety pomiaru satysfakcji klientów. Z tego narzędzia możecie skorzystać przez cały rok.
Badanie jest całkowicie anonimowe. Pracownikom Urzędu nie będą absolutnie znane Wasze dane osobowe.
Zapraszamy wszystkich korzystających z usług Urzędu Miasta Racibórz do udziału w badaniu. Dzięki Waszym uwagom pracownicy Urzędu będą mogli poszukiwać takich rozwiązań, które w największym stopniu pomogą nam rozwiązywać problemy mieszkańców.