Strona główna/Urząd/Aktualności/Wiadomości Urzędu Miasta/Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjno (..)

Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjno biurowej

2021-07-26
 

Prezydent Miasta Racibórz ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. obsługi kancelaryjno – biurowej w Wydziale Dróg Miejskich Urzędu Miasta Racibórz ul. Króla Stefana Batorego 6 w pełnym wymiarze czasu pracy.

Wymagania :
1) niezbędne:

a) Spełnienie jednego z poniższych warunków:
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub
- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja lub studia podyplomowe w tym zakresie
b) obywatelstwo polskie
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
e) nieposzlakowana opinia.

2) dodatkowe:

a) 1,5 letni staż pracy w administracji
b) znajomość:
- ustawy o samorządzie gminnym
- Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej.

 

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału, jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów i przedkładanie Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie korespondencji na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika.
2) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.
3) Rejestracja faktur i umów oraz przekazywanie ich do Wydziału Finansowego.
4) Obsługa interesantów Wydziału.
5) Prowadzenie ewidencji środków trwałych wytworzonych w pasie drogowym dróg gminnych.
6) Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
7) Pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych.
8) Zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.

Wymagane dokumenty:

1) kwestionariusz osobowy,
2) kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
3) kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, o którym mowa w pkt. I ppkt. 2a.,
4) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji
w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych
9) oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.


Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt. V  ppkt. 4-9 dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce „Praca w Urzędzie” – „Druki do pobrania” lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją „Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjno – biurowej w Wydziale Dróg Miejskich” z podaniem imienia i nazwiska kandydata w terminie do 10.08.2021 r., w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).

Więcej informacji w załączniku.

Kategoria: Powiązane pliki [1]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
Kategoria: Aktualności
doc 2021-07-26 ogłoszenie zewnętrzne.doc
ilość pobrań: 216
ogłoszenie zewnętrzne.doc 58.5KB -

do góry