Magistrat szuka pracownika ds. kancelaryjno - biurowych w Wydziale Lokalowym Urzędu Miasta Racibórz
_midi.jpg)
Prezydent Miasta Racibórz ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta ds. kancelaryjno – biurowych w Wydziale Lokalowym Urzędu Miasta Racibórz ul. Króla Stefana Batorego 6 w pełnym wymiarze czasu pracy.
I. Wymagania:
1) niezbędne:
a) Spełnienie jednego z poniższych warunków:
wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub
wykształcenie wyższe
b) obywatelstwo polskie
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
e) nieposzlakowana opinia.
2) dodatkowe:
a) 0,5 roku stażu pracy w administracji
b) znajomość:
ustawy o samorządzie gminnym
ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
Kodeksu cywilnego ( księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie)
Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej).
II. Warunki pracy na stanowisku:
a) praca biurowa 100 %
b) praca przy komputerze
c) pełny wymiar czasu pracy
d) planowany termin rozpoczęcia pracy od 13.12.2021 r.
III. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu październiku 2021 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.
IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z wynajęciem lokali mieszkalnych na czas trwania stosunku pracy.
2. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów.
3. Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika.
4. Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.
5. Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.
6. Obsługa interesantów Wydziału.
7. Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
8. Zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
V. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy,
2) kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
3) kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,
4) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych
7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji
w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych
9) oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.
Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt. V
ppkt. 4-9 dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce „Praca w Urzędzie” – „Druki do pobrania” lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:
Etap I obejmować będzie test z wiedzy z zakresu ustaw wymienionych w pkt. I ppkt. 2b.
Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.
O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją „Nabór na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjno – biurowej w Wydziale Lokalowym” z podaniem imienia i nazwiska kandydata w terminie do 16.11.2021 r., w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
Dokumenty aplikacyjne pięciu najlepszych kandydatów wyłonionych w toku naboru przez Komisję Rekrutacyjną będą przechowywane przez okres 3 miesięcy. Pozostałe dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydatów zostaną zniszczone.
Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U
z 2019 r. poz. 1282) publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miasta Racibórz podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.
Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 75 50 663.
Prezydent Miasta
Dariusz Polowy