Projekty i inwestycje unijne
  • Język migowy
  • BIP

II Bieg Profilaktyczny

2008-05-23

II Raciborski Bieg Profilaktyczny
1. CEL
Propagowanie aktywnego i zdrowego stylu życia
Popularyzacja biegania jako najprostszej formy aktywnego wypoczynku i rekreacji ruchowej oraz zdobywania jej nowych zwolenników
Popularyzacja masowej rekreacji biegowej wśród mieszkańców powiatu raciborskiego oraz w środowisku miasta Racibórz
Promocja miasta i gminy Racibórz
Uczczenie 900-lecia Miasta Racibórz
2. PATRONAT HONOROWY
Prezydent Miasta Racibórz
3. PATRONAT MEDIALNY
- Tygodnik "Nowiny Raciborskie"
- Raciborska Telewizja Kablowa
- Radio "Vanessa"
- Raciborski Portal Internetowy

4. ORGANIZATOR
Uczniowski Klub Sportowy "Victoria" przy Szkole Podstawowej Nr 15 z Oddziałami Sportowymi w Raciborzu.
47-400 Racibórz ul. Słowackiego 48
5. WSPÓŁORGANIZATORZY
- Urząd Miasta i Gminy Racibórz
- Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz
- Szkoła Podstawowa nr 15 z Oddziałami Sportowymi w Raciborzu
- MKS - SMS "VICTORIA" Racibórz
- Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu
- Ośrodek Szkolno Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Marii Grzegorzewskiej
w Raciborzu ul. K. Miarki 4
- Zespół Szkół Specjalnych Raciborzu ul. Królewska 19
- ZOZ Centrum Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Raciborzu ul. Rzeźnicza 8

6. TERMIN I MIEJSCE
31 maj 2008r - Racibórz - Plac Długosza

7. TRASA
Trasa biegów przebiegać będzie: START- ul. Nowa,(Biuro Podróży ORBIS) ul. Szewska, ul. Mickiewicza, META- ul. Nowa.
Szczegółowa mapka trasy będzie dostępna przed biegiem


8. WARUNKI UCZESTNICTWA
W imprezie uczestniczą uczniowie raciborskich szkół
Szkoły biorące udział w zawodach zgłaszają uczniów wg. przyznanego limitu osobowego
Każdy uczestnik biegu otrzymuje koszulkę w której ma obowiązek startu oraz kartkę startową wydaną przez organizatora biegu
Organizator ubezpiecza wszystkich uczestników zawodów
Każdy uczestnik zawodów powinien posiadać aktualną kartę zdrowia i pisemną zgodę rodziców (opiekunów) na udział w biegu. Za ważność kart zdrowia i zgody rodziców odpowiedzialni są opiekunowie zgłoszonych szkół
9. ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia szkół prosimy przesłać do dnia 23 maja 2008r.
Faksem – 032 415 56 44 lub email: beataszyjka@o2.pl
karta zgłoszenia powinna zawierać: imię, nazwisko, rocznik, dystans, nr szkoły (karta zgłoszenia w załączeniu)
Zgłoszenia sztafet rodzinnych w dniu zawodów w biurze zawodów
10. BIURO ZAWODÓW
Biuro zawodów mieścić się będzie na Pl. Długosza od godziny 9.00 do 10.30 gdzie odbywać się będzie weryfikacja zgłoszonych zawodników (karty zdrowia lub zgody rodziców, legitymacje)


11. DYSTANS I KATEGORIE WIEKOWE
- Bieg VIP-ów (osoby zaproszone) – 400m
- Bieg Integracyjny (inwalidzi) start wspólny dla dziewcząt i chłopców – 600m
- Biegi dzieci
dziewczęta chłopcy
kl. I – II (ur. 2000-1999) 400 m 400 m
kl. III – IV (ur. 1998-97) 600 m 600 m
kl. V – VI (ur. 1996-95) 1000 m 1000 m
Gimnazjum I – II (ur. 1994-93) 1200 m 1200 m
Gimnazjum III (ur. 1992) 2000 m 2000 m
Szkoły Ponadgimnazjalne I –III (ur. 1991-89) 2000m 2000m
- Sztafety rodzinne ( mama + tata + dziecko – rodziców mogą zastąpić dziadkowie) 3 x 200m

12. NAGRODY.
W biegach szkół podstawowych, gimnazjów i ponadgimnazjalnych zwycięzcy otrzymują puchary, za miejsca I-III zawodnicy otrzymują nagrody rzeczowe, za miejsca I-VI dyplomy
W Biegu Integracyjnym uczestnicy otrzymują pamiątkową koszulkę i "słodki upominek"
W sztafetach rodzinnych za miejsca I-III puchary
13. SPRAWY ORGANIZACYJNE
- bieg odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne
- bieg odbędzie się przy częściowo zamkniętym ruchu ulicznym
- w czasie trwania zawodów organizator zapewnia opiekę medyczną
- zawodnicy będą mieli zapewnioną szatnię w SP Nr 4 w godz. od 10.00 do 14.00
- interpretacja regulaminu należy do organizatora
14. PROGRAM ZAWODÓW
11.00 – otwarcie zawodów
11.05 – bieg VIP-ów
11.10 - bieg integracyjny (inwalidzi)
11.15 – bieg I – II kl. Dz.
11.25 – bieg I – II kl. Chł.
11.35 – bieg III – IV kl. Dz.
11.45 – bieg III – IV kl. Chł.
11.55 - bieg V – VI kl. Dz.
12.05 – bieg V - VI kl. Chł.
12.20 – bieg I - II kl. Dz. Gm.
12.35 – bieg I - II kl. Chł. Gm.
12.40 – bieg III Gm. - Dz. i Chł.
12.50 – bieg I – III Szkoły Ponadgimnazjalne Dz. I Chł.
13.00 – bieg – "sztafety rodzinne"
13.20 – dekoracja zwycięzców
15. INFORMACJA
Informacje na temat biegu można uzyskać po nr tel. 0602 534 330, 0696 363 031

Do zobaczenia na starcie.

do góry