Granty PPGR - ważna informacja!
Ważna informacja dla osób, które złożyły oświadczenia w celu otrzymania wsparcia na zakup sprzętu komputerowego dla dzieci z rodzin pegeerowskich - Granty PPGR.
W wyniku oceny formalnej ekspertów Centrum Projektów Polska Cyfrowa zachodzi konieczność zweryfikowania informacji przedstawionych w oświadczeniach. W związku z powyższym konieczne jest złożenie w Urzędzie Miasta w Raciborzu dodatkowych dokumentów i zaświadczeń potwierdzających:
1) pokrewieństwo w linii prostej z członkiem rodziny pracującym w PPGR,
2) uczęszczanie ucznia do wskazanej szkoły,
3) fakt zatrudnienia członka rodziny w PPGR i zamieszkiwania na terenie miejscowości lub gminy objętej PPGR,
4) fakt nieotrzymania na własność lub w użyczenie sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub dofinansowania na zakup ww. sprzętu w roku 2021 i 2020.
Dodatkowo, niezbędne jest dołączenie oświadczenia żyjącego członka rodziny, który pracował niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwał w miejscowości lub gminie objętej PPGR, wraz z klauzulą dotyczącą przetwarzania danych osobowych.
Powyższe dokumenty (kserokopie) i podpisane oświadczenie należy przekazać w nieprzekraczalnym terminie do 9 grudnia 2021 r.:
- osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miasta w Raciborzu, ul. Króla Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz,
- elektronicznie za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP: /xp47en3j9b/skrytka
Decyduje data wpływu do Urzędu Miasta. Uzupełnienie wniosku nie oznacza zapewnienia otrzymania sprzętu. Osoby, które złożyły oświadczenia otrzymają stosowną korespondencję.