Badanie satysfakcji klientów

2018-10-11

Instytucje, podobnie jak ludzie powinny podlegać ocenie. To właśnie spojrzenie z zewnątrz pozwala nam dostrzec nasze wady, popełniane przez nas błędy, wprowadzić niezbędne korekty. Zewnętrzna ocena umożliwia nam wdrażanie innowacji. Ocena naszych działań jest warunkiem rozwoju. Instytucje nie są wyjątkiem od prawdziwości tej tezy, zwłaszcza że warunki w których funkcjonują z samej natury są płynne i dopiero spojrzenie klienta instytucji lub jego partnera często pozwala na refleksję, że pewne rzeczy mogą funkcjonować po prostu lepiej.

Urząd Miasta Racibórz poddaje swoją pracę Waszej ocenie za pomocą „badania satysfakcji klientów”. Jest to klasyczne badanie społeczne w formie ankiety.

 

Badanie jest prowadzone na dwa sposoby. Pierwszy sposób to papierowa ankieta. Kwestionariusz jest udostępniony w Biurze Obsługi Interesantów oraz w sekretariatach wydziałowych jednostek organizacyjnych Urzędu. Ankieta będzie wystawiona do Waszej dyspozycji przez cały miesiąc październik.

Jednocześnie pomiar satysfakcji klientów prowadzony jest przy użyciu elektronicznego arkusza zamieszczonego na stronie internetowej Urzędu w zakładce Aktualności/Ankiety pomiaru satysfakcji klientów. Z tego narzędzia możecie skorzystać przez cały rok.

Badanie jest całkowicie anonimowe. Pracownikom urzędu nie będą absolutnie znane Wasze dane osobowe.

Zapraszamy wszystkich korzystających z usług Urzędu Miasta Racibórz do udziału w badaniu. Dzięki Waszym uwagom pracownicy Urzędu będą mogli poszukiwać takich rozwiązań, które w największym stopniu pomogą nam rozwiązywać problemy mieszkańców.

do góry