Badanie pomiaru satysfakcji klientów ze świadczonych usług przez Urząd Miasta Racibórz
Do końca października w Urzędzie Miasta w Raciborzu mierzony jest pomiar satysfakcji klientów ze świadczonych usług przez urzędników. Badanie odbywa się z zastosowaniem anonimowej ankiety, którą można wypełnić na miejscu w formie papierowej i bądź elektronicznie.
Ankiety udostępnione są w Biurze Obsługi Interesantów oraz w sekretariatach wydziałowych jednostek organizacyjnych Urzędu.
Pomiar satysfakcji klientów prowadzony jest również przy użyciu elektronicznego arkusza zamieszczonego na stronie internetowej Miasta Racibórz, udostępnionego przez cały rok kalendarzowy w zakładce Aktualności/Ankiety pomiaru satysfakcji klientów.
Wyniki ankiet pozwolą na podejmowanie działań służących poprawie pracy jednostek organizacyjnych tut. Urzędu.
Zapraszamy wszystkich korzystających z usług Urzędu Miasta Racibórz do udziału w badaniu.