Badania pomiaru satysfakcji klientów Urzędu Miasta Racibórz
Informujemy, że w listopadzie br. przeprowadzony zostanie w Urzędzie Miasta Racibórz pomiar satysfakcji klientów z zastosowaniem anonimowej ankiety udostępnionej klientom w formie papierowej. Ankiety dostępne będą w Biurze Obsługi Interesantów oraz w sekretariatach wydziałowych jednostek organizacyjnych Urzędu.
Jednocześnie pomiar satysfakcji klientów prowadzony jest przy użyciu elektronicznego arkusza zamieszczonego na stronie internetowej, udostępnionego przez cały rok kalendarzowy (w zakładce Aktualności/Ankiety pomiaru satysfakcji klientów).
Wyniki z ankiet pozwolą na podejmowanie działań służących poprawie pracy jednostek organizacyjnych tut. Urzędu.
Zapraszamy wszystkich korzystających z usług Urzędu Miasta Racibórz do udziału w badaniu służącym pomiarowi satysfakcji klientów.