Patronat Prezydenta Miasta Racibórz
Od 2 czerwca 2020 r. obowiązuje Regulamin przyznawania wyróżnienia: Patronat Prezydenta Miasta Racibórz. Osoby i organizacje zainteresowane objęciem swoich wydarzeń lub akcji tym patronatem proszone są o zapoznanie się z załączonym poniżej regulaminem przyznawania ww. wyróżnienia.
Głównym założeniem przyjęcia regulaminu przyznawania patronatu jest uporządkowanie i kontrola nad przyznawaniem tego wyróżnienia, jego monitoring oraz wykorzystanie potencjału promocyjnego przez Miasto Racibórz. W regulaminie jest opisana procedura ubiegania się o patronat oraz warunki jakimi jest objęte przyznanie tego wyróżnienia.
UWAGA! Przyznanie patronatu nie oznacza deklaracji wsparcia organizacyjnego ani finansowego ze strony Miasta Racibórz. Te sprawy są rozpatrywane osobno.
Najważniejsze zmiany w przyznawaniu patronatu
Każdy wnioskujący o przyznanie Patronatu Prezydenta Miasta Racibórz powinien z 30-dniowym wyprzedzeniem wypełnić i przekazać do Urzędu Miasta wniosek (załącznik nr 1 do regulaminu).
Wnioskujący, który otrzyma Patronat Prezydenta Miasta Racibórz zobowiązuje się do ogłoszenia tego faktu na swoich materiałach promocyjnych oraz do przesłania sprawozdania z przebiegu wydarzenia wraz z dokumentacją zdjęciową. Formularz sprawozdania stanowi załącznik nr 2 do regulaminu.
Poniżej załączamy Regulamin przyznawania Patronatu Prezydenta Miasta Racibórz oraz załączniki. Dokumenty te są również dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP)
Format | Data publikacji / aktualizacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Aktualności | ||||
2020-06-19 |
Regulamin - Patronat Prezydenta Miasta Racibórz
ilość pobrań: 888
|
Regulamin - Patronat Prezydenta Miasta Racibórz 210.96KB | zobacz | |
docx | 2020-06-19 |
Wzór sprawozdania
ilość pobrań: 777
|
Wzór sprawozdania 16.86KB | - |
2022-07-06 |
Wniosek - patronat
ilość pobrań: 930
|
Wniosek - patronat 71.99KB | zobacz |