Lokale na Start

Informacje o akcji

„Lokale na Start” w ramach funkcjonowania Ośrodka Współpracy Gospodarczej udostępniane są podmiotom w celu promocji i wspierania rozwoju przedsiębiorczości na terenie Raciborza, w szczególności wspierania rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

 

 

 

Mają one stanowić wsparcie przede wszystkim dla nowo powstałych przedsiębiorstw o dużym potencjale wzrostu, tworzących nowe miejsca pracy i istotnych z punktu widzenia rozwoju gospodarczego Miasta Racibórz. 

  Rys. Zasady przyznawania "lokali na Start" bez opłat czynszowych.    Rys. Zasady przyznawania "lokali na Start" bez opłat czynszowych.

 „Lokale na Start” skierowane są do następujących podmiotów:
1) rozpoczynających działalność gospodarczą,
2) mikro i małych przedsiębiorców prowadzących działalność nie dłużej niż 3 lata,
3) przedsiębiorców wywodzących się ze środowiska akademickiego: zakładanych przez studentów, absolwentów i pracowników naukowych, którzy poprzez prowadzenie działalności gospodarczej komercjalizują dorobek naukowy

Dysponujemy dwoma typami „lokali na Start”:

„Lokale na Start” obejmujące wyznaczone przez Prezydenta Miasta pomieszczenia biurowe zlokalizowane na III piętrze w Ośrodku Współpracy Gospodarczej przy ul. Stefana Batorego 7. 

L.P. Adresy "Lokali na Start" status powierzchnia
1. ul. Króla Stefana Batorego 7, lok. nr 5 lokal wynajęty 28,60 m2
2. ul. Króla Stefana Batorego 7, lok. nr 3 lokal wynajęty 15,43 m2
3. ul. Króla Stefana Batorego 7, lok nr 4 lokal wynajęty  39,27 m2
4.  ul. Króla Stefana Batorego 7, lok. nr 3A rezerwacja  23,34 m2
5. ul. Króla Stefana Batorego 7, lok. nr 4A lokal wynajęty  22,17 m2

„Lokale na Start” obejmujące wyznaczone przez Prezydenta Miasta pomieszczenia biurowe i inne powierzchnie użytkowe wchodzące w skład zasobu Miasta Racibórz zlokalizowane na terenie Miasta Racibórz. 

L.P. Adresy "Lokali na Start"     
status powierzchnia
1. ul. Winna 12 lokal wynajęty
20 m2
2. ul. Staszica 6/10 i 6/12 lokal wynajęty
40,60 m2
3. ul. Mariańska 56/1-2                                   rezerwacja 50,22 m2
4. ul. Mariańska 58/3                                       lokal wolny 59,21 m2
5. ul. M. Skłodowskiej- Curie 30/1                    lokal wynajęty 33,48 m2
6. ul. Plac Bohaterów Westerplatte 1/1a   lokal wynajęty 78,14 m2
7. ul. Stalmacha 16/1a                                    lokal wynajęty 46,06 m2
8. ul. Ogrodowa 39/2a                                   lokal wolny 80,78 m2
9. ul. Rudzka 36-38 lokal nr 2-3 lokal wynajęty 72,98 m2
10. ul. Mariańska 3/1B rezerwacja 36,73 m2
11. ul. Mariańska 44/1A lokal wynajęty 41,60 m2
12. ul. Rudzka 39/1 lokal wynajęty 41,03 m2
13. ul. Rudzka 32/1 lokal wynajęty
138,65 m2
14. ul. Bończyka 16/1a rezerwacja 46,18 m2
Szczegółowych informacji udziela:

Referat Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestora
ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz
tel. 327550720,327550721,
e-mail: WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

Kategoria: Lokalne na start [38]
Format Data publikacji / aktualizacji Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) Pobierz Zobacz
docx 2021-10-13 01_formularz zglaszania uwagPWP.docx
ilość pobrań: 82
01_formularz zglaszania uwagPWP.docx 16.76KB -
docx 2021-10-13 01_ogloszenie o konsultacjachPWP-1.docx
ilość pobrań: 70
01_ogloszenie o konsultacjachPWP-1.docx 15.42KB -
pdf 2024-08-19 1. Wniosek.pdf
ilość pobrań: 87
1. Wniosek.pdf 163.29KB zobacz
pdf 2021-12-06 1592_2021.pdf
ilość pobrań: 361
1592_2021.pdf 307.55KB zobacz
pdf 2024-08-19 2. Plan Przedsięwzięcia.pdf
ilość pobrań: 77
2. Plan Przedsięwzięcia.pdf 141.95KB zobacz
pdf 2024-08-19 3. Protokół rezerwacji.pdf
ilość pobrań: 91
3. Protokół rezerwacji.pdf 105.77KB zobacz
pdf 2024-08-19 4. Wniosek o zagodę na kontynuację najmu.pdf
ilość pobrań: 84
4. Wniosek o zagodę na kontynuację najmu.pdf 143.27KB zobacz
pdf 2024-08-19 5. Cennik.pdf
ilość pobrań: 115
5. Cennik.pdf 137.41KB zobacz
pdf 2019-10-01 Cennik.pdf
ilość pobrań: 426
Cennik.pdf 36.61KB zobacz
pdf 2021-01-18 Cennik.pdf
ilość pobrań: 951
Cennik.pdf 36.61KB zobacz
pdf 2024-08-23 Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf
ilość pobrań: 66
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis.pdf 154.31KB zobacz
pdf 2019-10-01 Formularz przy ubieganiu sie o pomoc de minimis.pdf
ilość pobrań: 452
Formularz przy ubieganiu sie o pomoc de minimis.pdf 2.89MB zobacz
pdf 2021-01-18 Formularz przy ubieganiu sie o pomoc de minimis.pdf
ilość pobrań: 862
Formularz przy ubieganiu sie o pomoc de minimis.pdf 2.89MB zobacz
pdf 2021-10-07 ogłoszenie I przetarg
ilość pobrań: 244
ogłoszenie I przetarg 136.87KB zobacz
pdf 2021-10-07 ogłoszenie III przetarg
ilość pobrań: 233
ogłoszenie III przetarg 134.48KB zobacz
pdf 2024-08-23 Oświadczenie o pomocy de minimis.pdf
ilość pobrań: 64
Oświadczenie o pomocy de minimis.pdf 143.7KB zobacz
pdf 2019-10-01 oświadczenie o pomocy de minimis.pdf
ilość pobrań: 322
oświadczenie o pomocy de minimis.pdf 37.42KB zobacz
pdf 2021-01-18 oświadczenie o pomocy de minimis.pdf
ilość pobrań: 738
oświadczenie o pomocy de minimis.pdf 37.42KB zobacz
pdf 2019-10-01 plan przedsięwzięcia.pdf
ilość pobrań: 454
plan przedsięwzięcia.pdf 48.47KB zobacz
pdf 2021-01-18 plan przedsięwzięcia.pdf
ilość pobrań: 869
plan przedsięwzięcia.pdf 48.47KB zobacz
pdf 2021-12-30 Program Wspierania Przedsiębiorczości do roku 2027+.pdf
ilość pobrań: 542
Program Wspierania Przedsiębiorczości do roku 2027+.pdf 823.24KB zobacz
pdf 2021-10-13 Projekt Programu Wspierania Przedsiębiorczości do roku 2027+.pdf
ilość pobrań: 216
Projekt Programu Wspierania Przedsiębiorczości do roku 2027+.pdf 702.68KB zobacz
pdf 2021-10-07 protokół nr 1/2021
ilość pobrań: 407
protokół nr 1/2021 0.96MB zobacz
pdf 2022-02-16 protokół nr 1/2022
ilość pobrań: 250
protokół nr 1/2022 811.61KB zobacz
pdf 2019-10-01 protokół rezerwacji.pdf
ilość pobrań: 330
protokół rezerwacji.pdf 30.24KB zobacz
pdf 2021-01-18 protokół rezerwacji.pdf
ilość pobrań: 688
protokół rezerwacji.pdf 30.24KB zobacz
pdf 2021-01-18 regualmin.pdf
ilość pobrań: 935
regualmin.pdf 68.67KB zobacz
pdf 2019-10-22 Regulamin przyznawania i udostępniania "lokali na Start".pdf
ilość pobrań: 458
Regulamin przyznawania i udostępniania "lokali na Start".pdf 68.67KB zobacz
pdf 2021-01-18 Uchwala Nr IX-145-2019.pdf
ilość pobrań: 927
Uchwala Nr IX-145-2019.pdf 279.89KB zobacz
pdf 2020-12-16 Uchwala Nr XXIV-334-2020-1.pdf
ilość pobrań: 174
Uchwala Nr XXIV-334-2020-1.pdf 225.07KB zobacz
pdf 2021-01-18 Uchwala Nr XXIV-334-2020-1.pdf
ilość pobrań: 780
Uchwala Nr XXIV-334-2020-1.pdf 225.07KB zobacz
pdf 2024-08-19 Uchwała Nr III-43-2024 [Zasady].pdf
ilość pobrań: 109
Uchwała Nr III-43-2024 [Zasady].pdf 373.88KB zobacz
pdf 2019-10-01 Uchwała- zasady przyznawania i udostępniania .pdf
ilość pobrań: 445
Uchwała- zasady przyznawania i udostępniania .pdf 279.89KB zobacz
jpg 2015-12-15 UM RACIBORZ - plakat a2.jpg
ilość pobrań: 1041
UM RACIBORZ - plakat a2.jpg 1.09MB zobacz
jpg 2021-01-18 UM RACIBORZ - plakat a2.jpg
ilość pobrań: 645
UM RACIBORZ - plakat a2.jpg 1.09MB zobacz
pdf 2019-10-01 wniosek.pdf
ilość pobrań: 349
wniosek.pdf 39.64KB zobacz
pdf 2021-01-18 wniosek.pdf
ilość pobrań: 882
wniosek.pdf 39.64KB zobacz
pdf 2024-08-19 Zarządzenie Nr 174_2024 [Regulamin].pdf
ilość pobrań: 131
Zarządzenie Nr 174_2024 [Regulamin].pdf 1.18MB zobacz
do góry