praca w Urzędzie
Urząd Miasta Racibórz ogłasza konkurs na stanowisko referenta ds. obsługi kancelaryjno - biurowej w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Jest to praca na pełen etat o charakterze w 100 procentach biurowym. Przyszły pracownik musi wykazać się wykształceniem średnim - ekonomicznym lub administracyjnym oraz dwuletnim stażem pracy lub wykształceniem wyższym zdobytym na kierunku ekonomia, administracja, prawo. Osoba zatrudniona na tym stanowisku musi być także obywatelem polskim. Wśród zdolności, które będą decydować o zatrudnieniu kandydata na tym stanowisku jest także znajomość ustawy o samorządzie gminnym, Instrukcji Kancelaryjnej o działów Kodeksu Postępowania Administracyjnego poświęconych gospodarce nieruchomościami. Do obowiązków przyszłego pracownika na tym stanowisku należy m.in. przyjmowanie i rejestr korespondencji w Wydziale, obsługa interesantów Wydziału, doradztwo pracownikom merytorycznym Wydziału w zakresie obiegu dokumentów i zamawianie materiałów biurowych.
Zainteresowanych prosimy o składanie dokumentów wskazanych w ogłoszeniu zawartym poniżej do 26 maja 2017. Dokumenty należy dostarczyć do Biura Obsługi interesantów lub wysłać pocztą na adres Urzędu Miasta Racibórz (ul. Króla Stefana Batorego 6, Racibórz 47-400).
Wszelkie informacje znaleźć można w ogłoszeniu i opisie stanowiska pracy zamieszczonych poniżej i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej.
Format | Data publikacji / aktualizacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Pobierz | Zobacz |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Aktualności - rzecznik | ||||
2017-05-15 |
OPIS STANOWISKA GN II.pdf
ilość pobrań: 437
|
OPIS STANOWISKA GN II.pdf 72.37KB | zobacz | |
doc | 2017-05-15 |
ogłoszenie zewnętrzne-2.doc
ilość pobrań: 255
|
ogłoszenie zewnętrzne-2.doc 31KB | - |