Projekty i inwestycje unijne
  • Język migowy
  • BIP
Strona główna/Urząd/Aktualności/Wiadomości Urzędu Miasta/Test sprawności systemu ostrzegania i alarmowania ludności

Test sprawności systemu ostrzegania i alarmowania ludności

2007-04-12
W dniu 12 kwietnia 2007 r. o godzinie 13.00 Wydział Zarządzania Kryzysowego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego, organizuje wojewódzki test sprawności systemu ostrzegania i alarmowania ludności. W ramach testu emitowany będzie sygnał o "odwołaniu alarmu o skażeniach" - dźwięk syreny ciągły, trwający 3 minuty.

Część systemu ostrzegania i alarmowania uruchamiana jest na drodze radiowej z wykorzystaniem radiostacji pracujących w Sieciach Kierowania Wojewody poprzez urządzenia RSWS oraz DSP. Syreny pracujące pod kontrolą tych urządzeń, dostępne ze szczebla wojewódzkiego zostaną uruchomione przez Centrum Zarządzania Kryzysowego Wojewody. Pozostałe syreny zostaną uruchomione lokalnie.
do góry